مشاوره شهر های کشور

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد [ بهترین مرکز تخصصی مشاوره ]

مرکز مشاوره تحصلی نجف اباد
ثبت نام تیم مشاوره مستر کنکور

ثبت نام تیم مشاوره مستر کنکور

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد

مشاوره تحصیلی و کنکور می تواند نقش به سزایی در پیشرفت تمامی دانش آموزان و دانشجویان محترم داشته باشد . در اغلب موارد ، اولیای گرامی تصور می کنند ،  وجود مشاور یا حضور در یک مرکز مشاوره تحصیلی نمی تواند در نتیجه گیری دانش آموزان تاثیر به سزایی داشته باشداما ، چنین رویکردی با توجه به دنیای امروز تصوری به دور از واقعیت های موجود است.کنکور و آزمون های آزمایشی با توجه به تغییراتی زیادی داشته اند .روند نغییرات کنکور سراسری به گونه ای است که نمی توان به تنهایی نتیجه گرفت . به همین خاطر وجود یک مرکز مشاوره تحصیلی در نجف اباد بیش از پیش با توجه به روند کنکور سراسری احساس می شد . به همین خاطر ما تیم مشاوره مستر کنکور را برای دریافت مشاوره تحصیلی به شما پیشنهاد می کنیم . بهتر است بیش از شرح ماجرا به ویژگی های یک مشاوره خوب کنکور بپردازیم :

اهمیت کمک‌گرفتن از مشاوره کنکور

کنکور مانند هر امتحان معمولی دیگر نیست. جدا از اینکه نتیجه آن سرنوشت‌ساز است، ساختار و قالب خاصی دارد که متدهای آمادگی و درس‌خواندن خاصی هم می‌طلبد. در اینجا نیاز دانش‌آموز و خانواده او به جلسات مشاوره کنکور مشخص می‌شود.

جلسات مشاوره توسط مشاوران کنکور برگزار می‌شود. اینها افرادی هستند که قبلا در این آزمون موفق شده‌اند؛ مانند شهاب اناری، سینا تهرانی، علی عباس زاده، دکتر نکویی و رضا نیکخو. آن‌ها اکنون خود را وقف کمک به دانش‌آموزان جدید برای عبور از چالش‌ها و پیچیدگی‌های این نقطه عطف مهم تحصیلی می‌کنند. این افراد با تخصص، بینش و پشتیبانی دانش‌آموزان می‌تواند شانس موفقیت آن‌ها را در کنکور به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند.

بیش تر بخوانید....
بهترین مشاور کنکور شیراز | معرفی بهترین مشاور کنکور [ ویژه کنکور 1403 ]

باتوجه‌به قدمت کنکور در تاریخ آموزش‌وپرورش ایران، اخیرا بحث‌ها و سوالاتی در رابطه‌ با مشاوره کنکور مطرح می‌شود. بعضی از افراد معتقدند که حتی بهترین مشاور کنکور هم این امکان را ندارد تا به دانش‌آموزان کمک کند و مشاوره کاری بیهوده است.

در پاسخ به چرایی این عقیده، مشاورانی مانند مهندس عباس زاده که جز اسامی بهترین مشاوران کنکور اصفهان هستند، بر این باورند که رتبه برترهای کنکور با پنهان‌کاری در مورداستفاده از منابع آموزشی و مشاوران تحصیلی این سراب را به‌وجود آورده‌اند. به عقیده او، دانش‌آموزان باید با قابلیت‌های یک مشاور خوب و خدمات او آشنا شوند و بهره ببرند.

تجربه و تخصصی مشاور کنکور

تجربه و تخصصی مشاور کنکور


شما هم چنین می توانید پکیج مشاوره تیم مشاوره مستر کنکور را مشاهده کنید.


وظایف یک مشاور تحصیلی و کنکور چیست ؟ 

مشاوره کنکور در اولین مرحله پیگیری روند دانش آموزان را خود به صورت شخصی پیگیری کند . زمانی که فرد متخصص در این زمینه مشاوره دانش آموز را به عهده می گیرد ، دانش آموز متوجه می شود که باید به مشاور تحصیلی پاسخ کامل دهد . در واقع ، این موضوع سبب ایجاد حس نظارت بیش تر برای دانش آموز می شود . زمانی که خود دانش آموز نه پشتیبان تحصیلی روند دانش آموز را پیگیری می کند مطمئنا نتایج بیش تر تغییر خواهد کرد .

 

مشاور تحصیلی  و کنکور می بایست مسائل تحصیلی و روان شناسی را بداند

مشاور خود می بایست مسائل تحصیلی و روان شناسی را به صورت کامل بداند و از آن ها آگاهی کامل داشته باشد . زیرا ، عدم تسلط بر این مطالب منجر به خطا در روند مشاوره می شود . به عنوان مثال ، اگر دانش آموز درگیر وسواس های مطالعاتی باشد مشاوره نمی تواند آن را تشخیص دهد و این خود باعث خطا می شود.

بیش تر بخوانید....
بهترین مراکز مشاوره کنکور شاهین شهر[به روزرسانی جدید]

تام لند

مشاوره تحصیلی باید کنکور جدید را بداند

کنکور سرارسری تغییرات زیادی داشته است . مشاور تحصیلی و کنکور در نجف آباد می بایست از مسائل و تغییرات کنکور سراسری جدید اطلاعات کامل داشته باشد تا بتواند مطابق مسائل کنکور جدید شما را راهنمایی کند . اگر کنکور سراسری روند جدید در پیش می گیرد شما نیز باید روند جدید در پیش بگیرید . کنکور شوخی بردار نیست پس به گوش باشید و از پایه نهم یا دهم شروع کنید. شما به عنوان یک داوطلب کنکور سراسری می بایست از روش های مطالعاتی هر درس آگاه باشید .

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد

تفاوت های تیم مشاوره مستر کنکور : برنامه ریزی و هدف گذاری است 

قرارگیری تیم مشاوره مستر کنکور در نجف اباد از نقطه نظر دانش آموزان در بین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد باعث افتخار ماست . اما واقعا چه فرقی میان ما و تیم های مشاوره دیگر در

نجف اباد وجود دارد ؟ مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد که توسط تیم مشاوره مستر کنکور داره می شود دارای ویزگی های بسیار مهمی است که به آن پرداخته ایم .

در مشاوره تحصیلی و کنکور که در مستر کنکور انجام می گیرد ، شما ابتدا می بایست به روش SMART هدف گذاری کنید . در واقع ، در جلسات اولیه باید ابتدا نقطه ای که می خواهید به سمت آن

حرکت کنید را مشخص کنید .

اگر شما به عنوان یک دانش آموز ندانید که برای چه می خواهید درس بخوانید مطمئنا بعد از یک مدت از درس خواندن خسته میشوید .

ما در مشاوره تحصیلی و کنکور نجف اباد قرار است ، ابتدا هدف گذاری را با شما تمرین کنیم و یاد دهیم . بگذارید کمی بیش تر پیرامون هدف گذاری به روش SMART صحبت کنیم .

  • Specific   باید مشخص کنید که دقیقا چه می خواهید .
  • Measurable   هدف شما می بایست قابلیت اندازه گیری داشته باشد . اگر رتبه ای می خواهید باید دقیق آن را مشخص کنید .
  • Assignable  مشخص کنید دقیقا چه کسی باید این هدف را محقق کند .
  • Realistic     واقع بینانه انتخاب کنید ، نه آن قدر دور و نه آن قدر نزدیک .
  • Time-related  هدف شما برای تحقق یافتن نیازمند زمان است . اگر هدف زمان دار نباشد یک هدف نیست یک رویا است .
بیش تر بخوانید....
اسامی بهترین مشاوران کنکور اصفهان ویژه داوطلبین کنکور 1404

 

تفاوت های تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان : کارگاه های خلاصه نویسی ، NLP و تند خوانی 

در مشاوره تحصیلی و کنکور نجف اباد برای شما کارگاه های مشاوره تخصصی که در طول کنکور به آن نیاز دارید برگزار میگردد .

مطالب کارگاه ها به صورت تخصصی پیرامون مباحثی چون : خلاصه نویسی ، NLP و تند خوانی است . به عنوان مثال : شما در کارگاه های خلاصه نویسی با اصول اصلی خلاصه نویسی آشنا میشوید .

اگر فکر می کنید که خلاصه نویسی همان روش هایی است که شما استفاده میکنید ، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید . خلاصه نویسی دارای اصول است . در مشاوره کنکور اصفهان شما

با روش هایی مانند : آنتونی بوزان ، نمودار درختی و … آشنا میشوید . در کارگاه های NLP اصول برنامه ریزی عصبی کلامی را می آموزید . یادمیگیرید چگونه از این علم برای موفقیت خود در

کنکور و زندگی خود استفاده کنید . مشاوره تحصیلی و کنکور نجف اباد  توصیه میکنند که حتما یک بار در کارگاه ها شرکت کنید تا ، نتایج آن ها را مشاهده کنید .

تیم مشاوره مستر کنکور

حضور تیم مشاوره مستر کنکور به عنوان مرکز مشاوره تحصیلی  و کنکور در نجف آباد افتخار این را داشته است که ، در این چند سال دانش آموزان برتری در کنکور سراسری پرورش داده است . حضور دانش آموزان و دانشجویان در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و مهندسی های تراز اول نوید این است که نجف اباد پتانسیل های زیادی دارد که می توان ، با بهره گیری از تجارب مشاوران به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرد.

بیش تر بخوانید....
بهترین مشاور کنکور در اصفهان کیست؟| اسامی بهترین مشاوران کنکور [ جدید ترین بروزرسانی]

مهندس عباس زاده و سرکار خانم حسن پور افتخار این را دارند با حضور در نجف آباد با دانش آموزان این شهرستان تلاش کنند تا بهترین نتایج برای شما عزیزان به دست آید.

کنکور تیرماه 1403 نشان داد تجربه مشاور ، هدف گذاری و برنامه بلند مدت می تواند نقش به سزایی در نتیجه گیری دانش آموز ایفا کند .

مشاوره تحصیلی و کنکور با تجربه می تواند با یک برنامه ریزی درست و منطقی بر اساس شخصیت دانش آموز را هدایت کند .

دانش آموزان نجف آباد افرادی با استعداد و با هوش بالایی هستند . عملکرد دانش آموزان این شهر در کنکور ، خود گواه چنین موردی است .

دانش آموزان این شهر ثابت کرده اند که می توانند در بهترین دانشگاه های کشور و دنیا تحصیل کنند .

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد

مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد

مرکز مشاوره تحصیلی مستر کنکور در نجف آباد یکی از پر سابقه ترین مراکز آموزشی در شهر نجف آباد است . نتایج این تیم که در صفحه اول سایت قرار داده شده چنین موردی را ثابت می‌کند .

 

مشاوره تحصیلی نجف اباد

مشاوره تحصیلی نجف اباد


ثبت نام در طرح های مشاوره ای

به راحتی می توانید در طرح مشاوره آنلاین ثبت نام کنید ، فقط کافی است فرم را پر کنید.تیم ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
  • کیبورد در حالت انگلیسی باشد

 

7 دیدگاه در “مرکز مشاوره تحصیلی نجف اباد [ بهترین مرکز تخصصی مشاوره ]

  1. محمدرضا صالحی گفت:

    واقعاااا دمتون گرم.نیاز به همچین مرکز مشاوره ای داخل نجف آباد زیاد احساس میشد.ممنون بابت راهنمایی

  2. Mrkonkur گفت:

    زنده باشید. تمام تلاش تیم مشاوره مستر کنکور این است که در نمایندگی های خود در استان ها یا شهر های خود بهترین خدمات را به بهترین کیفیت تقدیم شما کند. نجف آباد یکی از شهر هایی است که بچه ها به تیم مشاوره ما علاقه زیادی دارند.

  3. میلاد کیماسی گفت:

    ببخشید من دانش آموز یکی از مدارس نجف آبادم و تازه میخوام برای کنکور شروع کنم.میتونم جبران کنم و خودمو برسونم؟؟ یازدهم تجربیم

  4. Mrkonkur گفت:

    دقت داشته باشید که بسیاری از بچه ها در شهرستان نسبت به بقیه بچه ها در شهر های بزرگ برای مطالعه برای کنکور دیرتر شروع می کنند.تابستان یکی از بهترین زمان ها برای شروع مطالعه برای کنکور می باشد. تا دیرتر نشده ابتدا هدف گذاری و سپس، برنامه ریزی کنید.هم چنین می توانید با مدیر واحد برنامه ریزی سرکار خانم حسن پور به شماره 09139356383 در تماس باشید.

  5. زهرا حمیدی گفت:

    من برای انتخاب رشته دخترم به مرکز شما مراجعه کردن.با توجه به صحبت های آقای عباس‌زاده انتخاب رشته کردیم.بعد جلسه واقعا دیدگاهمون عوض شد.می خواستم اینجا ازتون تشکر کنم.واقعا کمک کردید.

  6. Mrkonkur گفت:

    سپاس از نظرات ارزشمند شما

  7. فاطمه معینی گفت:

    من برای انتخاب رشته دخترم مراجعه کردم از کاری که انجام دادن راضی بودم درست راهنمایی کردن و ما رو از سردرگمی نجات دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *