مشاوره شهر های کشور

بهترین مشاور کنکور در اصفهان کیست؟| اسامی بهترین مشاوران کنکور [ جدید ترین بروزرسانی]

بهترین مشاور کنکور در اصفهان

بهترین مشاور کنکور در اصفهان کیست؟ 

بهترین مشاوره کنکور در اصفهان می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با استفاده از راهکارهای درست و بهینه، در کنکور با موفقیت عمل کنند. در این اینجا به بررسی عواملی که می‌توانند بهترین مشاوره کنکور در اصفهان را ارائه دهند، پرداخته شده است. بهترین مشاور تحصیلی در اصفهان می بایست، کار تخصصی ارائه دهد تا بتواند یک دانش آموز را به نحو احسن راهنمایی نماید.

طبیعی است، که آمادگی برای این آزمون از هر نظر نیازمند برنامه ریزی، تلاش و هدف گذاری است . کنکور یک آزمون یا امتحان مدرسه نیست، کنکور واقعا یک آزمون مهم با سبک جدید است. در کنار همه این ها بهترین مشاور کنکور در اصفهان می تواند نقش بسیار مهمی در نتیجه گیری شما در این آزمون داشته باشد.انتخاب یک مشاوره کنکور در اصفهان یک امر تعیین کننده در نتیجه گیری است. ابتدا بگذارید به شرح ماجرای اهمیت کنکور و سبک آن بپردازیم و سپس، بهترین مشاور تحصیلی اصفهان را معرفی کنیم:

بهترین مشاور تحصیلی کنکور اصفهان

بهترین مشاوره تحصیلی اصفهان نقش پر رنگی در موفقیت یک دانش آموز کنکور بر عهده دارد.

ویژگی های یک مشاوره کنکور خوب در اصفهان را بشناسید

تجربه و تخصص مشاور کنکور

اولین و مهم‌ترین عامل برای ارائه بهترین مشاوره کنکور در اصفهان، تجربه و تخصص است. مشاورانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید تجربه کافی در ارائه خدمات مشاوره کنکور داشته باشند و بتوانند با توجه به شرایط و وضعیت دانش‌آموزان، راهکارهایی را ارائه دهند که بتواند برای آن‌ها مفید واقع شود. همچنین، این مشاوران باید در زمینه آموزش دانش‌آموزان نیز تخصص داشته باشند و بتوانند به دانش‌آموزان با روش‌های بهینه و کارآمد، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون کنکور را بدهند.

خلاقیت و نوآوری مشاور کنکور

خلاقیت و نوآوری مشاور کنکور

دانش و تجربه مشاور تحصیلی

دانش و تجربه مشاور

دانش و تجربه مشاور

یک مشاور تحصیلی خوب دارای دانش و تجربه کافی در زمینه کنکور است. بهترین مشاور کنکور در اصفهان با دانش و تجربه کافی می تواند به بهترین شکل دانش آموزان را راهنمایی کند. دانش و تجربه یک امر بسیار ضروری در بحث مشاوره کنکور است. تحصیل و کنکور موضوع بسیار مهمی است که، نیازمند تجربه، تخصص، دانش و تجربه کافی است.

استراتژی و روش مطالعه

بهترین مشاور کنکور اصفهان باید به داوطلبین کمک کند تا بهترین استراتژی‌ها و روش‌های مطالعه را برای کنکور داشته باشند. این مشاور باید با داشتن دانش عمیق در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، دانشجویان را بهترین راهکارها را برای شرکت در آزمون کنکور معرفی کند. همچنین، مشاوره کنکور باید به داوطلبین کمک کنند تا بهترین انتخاب رشته‌های دانشگاهی را انتخاب کنند.

استرتژی مطالعه

استرتژی مطالعه

مسولیت پذیری و مشاوره با شخص مشاور

متاسفانه در اصفهان دیده است که بسیاری از همکاران به جای اینکه خود مشاوره دانش آموزان را بر عهده بگیرند آن را به پشتیبان یا اشخاص دیگر برون سپاری می کنند. اگر کمی فکر کنید این کار یک بسیار غلط و غیر حرفه ایست. به این دلیل که، فرد یا داوطلب برای دریافت مشاوره نزد شما برای دریافت آن مشاوره شخص شما مراجعه کرده است نه فرد دیگری.

مسولیت پذیری و مشاوره با شخص مشاور

مسولیت پذیری و مشاوره با شخص مشاور

دوم اینکه، آینده دانش آموزان بازیچه مادی نیست که افراد غیر متخضص در آن فعالیت کنند.

بیش تر بخوانید....
اسامی بهترین مشاوران کنکور اصفهان ویژه داوطلبین کنکور 1403

انگیزه و مسئولیت‌پذیری

مرحله آماده‌سازی کنکور اغلب طولانی، شدید و از نظر روانی سخت است. جلسات مشاوره کنکور دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند تا در طول فرایند متمرکز، باانگیزه و منضبط بمانند. آنها با حمایت عاطفی و خیرخواهی، اعتمادبه‌نفس را ایجاد خواهند کرد و به دانش‌آموزان خواهند گفت که تنها مسئول پیشرفت آن‌ها خودشان هستند. آن‌ها با تقویت احساس مسئولیت و تعهد، دانش‌آموزان را برای آزمون آماده خواهند کرد.


شما هم چنین می توانید پکیج مشاوره تیم مشاوره مستر کنکور را مشاهده کنید.


هدایت شخصی

خوشبختانه در سال‌های اخیر به بعد روانی فرایند آمادگی کنکور توجه بیشتری می‌شود. به‌طور خلاصه، هر دانش‌آموز نقاط قوت، ضعف و آرزوهای تحصیلی منحصربه‌فردی دارد؛ بنابراین یک برنامه واحد و روش انگیزه دادن کار همه را راه نمی‌اندازد.

این روزها در جلسه مشاور کنکور 1403، مشاوران کنکور فردیت دانش‌آموز را درک می‌کنند و راهنمایی شخصی متناسب با نیازهای هر دانش‌آموز را فراهم خواهند کرد. از شناسایی زمینه‌های بهبود تا ارائه منابع تخصصی، آنها اطمینان دارند که دانش‌آموزان برای به حداکثررساندن پتانسیل خود از حمایت و کمک هدفمند برخوردار می‌شوند.

خانواده دانش‌آموز

خانواده‌ها همیشه بهترین‌ها را برای فرزندانشان می‌خواهند. اما همیشه این امکان را ندارند تا حس خیرخواهی خود را به‌طور مثبت نشان دهند. طبق گزارش‌ها، بیشترین اختلافات بین خانواده‌ها و فرزندان نوجوانشان در سال کنکور اتفاق می‌افتد. پدر و مادرها تصور دارند با محدودکردن بچه‌ها، سرزنش‌کردن یا نصیحت‌کردن آن‌ها با متدهای زمان خودشان به آن‌ها لطف خواهند کرد.

اما نتیجه هم چیزی به جز دورشدن دانش‌آموز از خانواده و فضای درس نیست. جلسات مشاوره کنکور با روش‌های زیر به بهترشدن رابطه بین دانش‌آموز و خانواده و تقویت درک متقابل بین آن‌ها به گذر این سال سخت بیشتر کمک می‌کنند:

نقش اولیا در راه کنکور

نقش اولیا در راه کنکور

 

تکنیک‌ها و راهبردهای مطالعه

کنکور یک آزمون معمولی نیست؛ پس متدهای آموزشی معمولی قرار نیست به‌کار شما بیایند. موفقیت در کنکور به چیزی بیش از دانش نیاز دارد، تکنیک‌ها و استراتژی‌های مطالعه موثر. مشاوران کنکور به مجموعه‌ای متنوع از روش‌ها و رویکردهای اثبات‌شده مجهز هستند.

آنها می‌توانند به دانش‌آموزان یاری برسانند تا برنامه‌های مطالعه شخصی را توسعه دهند و مهارت‌های تفکر انتقادی خود را اصلاح کنند. ضمن آنکه استراتژی‌های کارآمدی برای مقابله با مشکلات چالش‌برانگیز، مانند افسردگی، بی‌انگیزگی، ترس از آینده و غیره را ارائه می‌دهند.

در نظر بگیرید که دسترسی به این مجموعه از روش‌های اثبات‌شده چیز کمی نیست. درست است که یک دانش‌آموز می‌تواند با آزمون‌وخطا به نتایج موردنظرش برسد و سبک درس‌خواندنش را پیدا کند. اما شما برای آماده‌شدن کنکور در بهترین حالت 365 روز فرصت دارید. حتی اگر روزی یک اشتباه کوچک هم مرتکب شوید، در نهایت غیر از یک نتیجه بزرگ منفی چیزی در انتظارتان نخواهد بود.

تکنیک ها و راهبرد های مشاور کنکور

تکنیک ها و راهبرد های مشاور کنکور


انتخاب بهترین مشاور کنکور در اصفهان


بهترین مشاور کنکور در اصفهان چه نقشی در موفقیت داوطلبین می تواند در کنکور داشته باشد ؟ 

فرض کنید در یک مسیر در حال قدم زدن و پیش رفتن هستید. این مسیر را قبلا ندیده اید.

بیش تر بخوانید....
بهترین مشاور کنکور شیراز | معرفی بهترین مشاور کنکور [ ویژه کنکور 1403 ]

خب، با پیش رفتن در مسیر ممکن است با چالش هایی رو به رو شوید. اما زمانی که راهنما ندارید چگونه مسیر را تا انتها ادامه می دهید؟ نکته دقیقا همین جا است.

جایی که آزمون مهمی بر سر راه تحصیل شما قرار دارد. آزمونی که می تواند سکوی پرتاب شما باشد یا … . بهترین مشاور تحصیلی اصفهان دقیقا این جا قرار است به شما کمک کند.

در مسیری که کنکور تغییر میکند بهترین مشاوران کنکور اصفهان قرار است شما را به بهترین شکل راهنمایی کند. کنکور هر سال دارای سبک مخصوص به خود است. هم چنین، کنکور آزمون به روزی است. مشاوره تحصیلی اصفهان هم اگر جز بهترین مشاور کنکور در اصفهان باشد میبایست خود را به روز نگه دارد.

سبک آزمون با توجه به دفترچه سوالات کنکور 1403 به روز رسانی شد. جایی که شما حداقل باید با توجه به تغییرات کنکور سراسری درس ریاضیات را در رشته تجربی بسیار خوب مسلط باشید.

مشاوره آنلاین کنکور

مشاور کنکور اصفهان برای برنامه‌ریزی به چه مواردی باید دقت کند؟

بهترین مشاور کنکور در اصفهان در تنظیم برنامه‌ریزی درسی باید به موراد زیر توجه کند.

  • مدت زمان مطالعه در روزهای هفته را مشخص کند.
  • برنامه‌ای منعطف با زمان‌هایی برای استراحت داوطلب تنظیم نماید.
  • زمان‌هایی را برای جبران عقب ماندن در دروس مشخص کند.
  • زمان مشخصی را برای تست‌زنی در نظر بگیرد.
  • برنامه‌ای معقول و غیر ایده‌آل برای داوطلب تنظیم کند.
  • حتما به ویژگی‌های شخصیتی و میزان بهره‌هوشی داوطلب در تنظیم برنامه درسی دقت کند.

مشاهده اسامی بهترین مشاوران کنکور اهواز

سبک کنکور سراسری و بهترین مشاوره تحصیلی اصفهان

منظور از سبک کنکور سراسری تغییرات آن با توجه به کنکور دی ماه 1401 است. در این کنکور ترتیب دفترچه های سوالات برای اولین بار دچار تغییرات مهمی شد.

یکی از بزرگترین تغییرات جا به جایی دروس در دفترچه کنکور سراسری بود. تغییر بعدی حذف دروس عمومی از کنکور سراسری بود.

مشاوره کنکور اصفهان دقیقا همین وظیفه را بر عهده دارد. شاید بپرسید کدام وظیفه ؟

بهترین مشاور تحصیلی کنکور در اصفهان

بهترین مشاور تحصیلی کنکور در اصفهان می تواند شما را به اهدافتان برساند .

زمانی که اتفاقات خاصی از قیبل موارد بالا برای کنکور می افتد، بهترین مشاور تحصیلی کنکور در اصفهان وظیفه دارد داوطلب را برای این شرایط آماده کند.

بهترین مشاور کنکور در اصفهان میبایست تکنیک های به روز و درست را مطابق کنکور سبک جدید به داوطلب آموزش دهد تا ، داوطلب در سر جلسه آزمون دچار استرس و نگرانی نشود.

به عنوان مثال : یکی از تکنیک های مهم کنکور امسال ، تکنیک های مدیریت زمان بود.

دلیل مدیریت زمان آزمون که می بایست یک داوطلب آن را رعایت می کرد ،  به عنوان مثال در رشته تجربی در درس ریاضی بود . درس ریاضیات درسی است که ، اغلب داوطلبین این رشته در آن دچار ضعف و نقصان هستند.

کلاس خصوصی کنکور

کلاس خصوصی کنکور

ویژگی های بهترین مشاور تحصیلی و کنکور اصفهان چیست ؟ 

بهترین مشاور ککنور در اصفهان می بایست مسائل تحصیلی و روان شناسی را بداند. مشاور خود میبایست مسائل تحصیلی و روان شناسی را به صورت کامل بداند و از آن ها آگاهی کامل داشته باشد. زیرا، عدم تسلط بر این مطالب منجر به خطا در روند مشاوره است. به عنوان مثال ، اگر دانش آموز درگیر وسواس های مطالعاتی باشد مشاوره نمی تواند آن را تشخیص دهد و این خود باعث خطا میشود.

مشاوره آنلاین دریافت کنید

برای دریافت زمان مشاوره با شماره 09139356383 تماس بگیرید

مشاوره کنکور در اولین مرحله پیگیری روند دانش آموزان را خود به صورت شخصی پیگیری کند. زمانی که فرد متخصص در این زمینه مشاوره دانش آموز را به عهده می گیرد، دانش آموز متوجه میشود که باید به مشاور تحصیلی پاسخ کامل دهد. در واقع، این موضوع سبب ایجاد حس نظارت بیش تر برای دانش آموز میشود.

بیش تر بخوانید....
بهترین مراکز مشاوره کنکور شاهین شهر[به روزرسانی جدید]

کنکور شوخی بردار نیست پس به گوش باشید و از پایه نهم یا دهم شروع کنید. شما به عنوان یک داوطلب کنکور سراسری میبایست از روش های مطالعاتی هر درس آگاه باشید .

تفاوت های تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان : برنامه ریزی و هدف گذاری است 

قرارگیری تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان از نقطه نظر دانش آموزان در بین بهترین مشاوره کنکور در اصفهان باعث افتخار ماست. اما واقعا چه فرقی میان ما و تیم های مشاوره دیگر در

اصفهان وجود دارد ؟

در بهترین مشاور تحصیلی اصفهان که در مستر کنکور انجام می گیرد، شما ابتدا می بایست به روش SMART هدف گذاری کنید. در واقع، در جلسات اولیه باید ابتدا نقطه ای که می خواهید به سمت آن حرکت کنید را مشخص کنید .

اگر شما به عنوان یک دانش آموز ندانید که برای چه می خواهید درس بخوانید مطمئنا بعد از یک مدت از درس خواندن خسته میشوید.

هدف گذاری به روش smart

هدف گذاری به روش smart یکی از بهترین شیوه های هدف گذاری است

ما در بهترین مشاوره تحصیلی و کنکور اصفهان قرار است، ابتدا هدف گذاری را با شما تمرین کنیم و یاد دهیم . بگذارید کمی بیش تر پیرامون هدف گذاری به روش SMART صحبت کنیم.

  • Specific   باید مشخص کنید که دقیقا چه می خواهید.
  • Measurable   هدف شما می بایست قابلیت اندازه گیری داشته باشد . اگر رتبه ای می خواهید باید دقیق آن را مشخص کنید.
  • Assignable  مشخص کنید دقیقا چه کسی باید این هدف را محقق کند.
  • Realistic     واقع بینانه انتخاب کنید ، نه آن قدر دور و نه آن قدر نزدیک.
  • Timerelated  هدف شما برای تحقق یافتن نیازمند زمان است. اگر هدف زمان دار نباشد یک هدف نیست یک رویا است.

تفاوت های تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان : کارگاه های خلاصه نویسی ، NLP و تند خوانی 

در بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان برای شما کارگاه های مشاوره تخصصی که در طول کنکور به آن نیاز دارید برگزار میگردد.

بیش تر بخوانید....
مشاوره تحصیلی خمینی شهر در بهترین مرکز مشاوره کنکور

مطالب کارگاه ها به صورت تخصصی پیرامون مباحثی چون : خلاصه نویسی ، NLP و تند خوانی است. به عنوان مثال : شما در کارگاه های خلاصه نویسی با اصول اصلی خلاصه نویسی آشنا میشوید.

اگر فکر می کنید که خلاصه نویسی همان روش هایی است که شما استفاده میکنید ، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید . خلاصه نویسی دارای اصول است. در بهترین مشاوره تحصیلی و کنکور در اصفهان شما با روش هایی مانند : آنتونی بوزان ، نمودار درختی و … آشنا میشوید.

در کارگاه های NLP اصول برنامه ریزی عصبی کلامی را می آموزید . یادمیگیرید چگونه از این علم برای موفقیت خود درکنکور و زندگی خود استفاده کنید. بهترین مشاور کنکور در اصفهان توصیه میکنند که حتما یک بار در کارگاه ها شرکت کنید تا ، نتایج آن ها را مشاهده کنید.

مشاوره تحصیلی نجف اباد

تفاوت های تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان : آزمون های برنامه ریزی شده شخصی است 

بله درست متوجه شدید . شما در تیم مشاوره مستر کنکور اصفهان هر دو هفته یک بار یا هر هفته آزمون خواهید داشت. آزمون های بهترین مشاور تحصیلی و کنکور در اصفهان به صورت شخصی سازی شده برگزار میگردد.

در واقع ، هر دانش آموز طبق بودجه بندی که برایش تعریف شده است، آزمون می دهد. کارنامه برایش صادر میشود و می تواند نتیجع خود را پنل کاربری خود مشاهده نماید.

بهترین مشاوران کنکور در اصفهان پس از آزمون، دفتر بررسی و تحلیل آزمون را از شما می خواهد تا بررسی کند اشکالات شما در دروس در چه قسمت هایی قرار دارد.

خیلی از دانش آموزان در آزمون های موسسات آموزشی مانند : قلم چی ، گزینه 2 و گاج شرکت میکنند اما ، چون طبق بودجه بندی نمیتوانند مطالب را بخوانند در اغلب موارد عقب هستند.

ما در بهترین مشاوره تحصیلی اصفهان این مشکل را برای شما حل کرده ایم. زمانی که شما آزمونی دهید که، مطابق مطالبی است که واقعا خوانده اید دیگر چنین مشکلاتی نخواهید داشت.

آزمون های شخصیت شناسی و ویژگی های فردی

یکی از مباحث مهم در برنامه ریزی درسی و کنکور همین مقوله شخصیت شناسی است. هر فرد با توجه ویژگی هایی که دارد دارای برنامه متفاوتی است. در تیم مشاوره مستر کنکور که جز بهترین مشاوران کنکور در اصفهان است، شما می بایست حتما در آزمون شخصیت شناسی شرکت کنید.

آزمون mbti

آزمون mbti

تست شخصیت MBTI یکی از آزمون هایی است که شما می توانید تیپ شخصیت و برنامه ریزی خود را تعیین کنید. پیشنهاد می کنیم حتما در آزمون MBTI شرکت کنید.

مشاهده اسامی بهترین مشاوران کنکور اصفهان

نتیجه گیری

در نهایت، بهترین مشاور کنکور اصفهان باید به داوطلبین انگیزه و اعتماد به نفس بدهد تا بهترین عملکرد را در آزمون کنکور داشته باشند. مشاوره کنکور اصفهان باید به داوطلبین تکنیک‌هایی را آموزش دهد که به آن‌ها کمک کنند تا با فشارهای روزمره و همچنین فشارهای آزمون کنکور، بهترین عملکرد را داشته باشند.

به طور خلاصه، یافتن بهترین مشاور کنکور اصفهان به معنای یافتن فردی است که توانایی هدایت داوطلبین به بهترین نتیجه در آزمون کنکور را دارد. این فرد باید با داشتن دانش و تجربه کافی، به دانشجویان کمک کند تا به بهترین شکل در کنکور عمل کنند.


ثبت نام در طرح های مشاوره ای

به راحتی می توانید در طرح مشاوره آنلاین ثبت نام کنید ، فقط کافی است فرم را پر کنید.تیم ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
  • کیبورد در حالت انگلیسی باشد

28 دیدگاه در “بهترین مشاور کنکور در اصفهان کیست؟| اسامی بهترین مشاوران کنکور [ جدید ترین بروزرسانی]

  1. حسین محمدی گفت:

    سلام ببخشید چطوری میتونم ثبت نام کنم ؟ من یازدهم تجربیم

  2. واحد پاسخگویی مستر کنکور گفت:

    سلام با شماره ۰۹۱۳۹۳۵۶۳۸۳ سرکار خانم حسن پور مدیر واحد برنامه ریزی تیم مشاوره تماس بگیرید یا فرم پر کنید و ارسال کنید .

  3. آرمان گفت:

    برای علوم انسانی هم مشاوره دارید؟؟

  4. واحد پاسخگویی مستر کنکور گفت:

    سلام. بله. تیم مشاوره مستر کنکور به صورت تخصصی در هر سه گروه نظری برای داوطلبین طرح مشاوره دارد.

  5. فاطمه محمدی گفت:

    ببخشید شما کلاس هم برگزار می کنید؟؟

  6. Mrkonkur گفت:

    بله کلاس های تیم مشاوره به صورت VIP برگزار می شود

  7. امیر حسین بهرامیان گفت:

    ممنون از مطالب بسیار خوبتون.واقعا مطالب مفیدی بود

  8. Mrkonkur گفت:

    سپاس از همراهی شما

  9. سپهر ایزدی گفت:

    ببخشید من دانش آموز تیزهوشان هستم.برخلاف اینکه تیزهوشان ولی تا الان جدی برای کنکور شروع نکردم میتونم جبران کنم؟؟

  10. فاطمه معتمدی گفت:

    ببخشید برای تنبلی و حال و حوصله درس نداشتن راهکاری ندارید؟؟؟

  11. Mrkonkur گفت:

    با سلام خدمت شما. بله می توانید از همین حالا برای کنکور خود آماده شوید. دقت داشته باشید که برای جبران هیچ گاه دیر نیست به شرط آن که با برنامه ریزی و هدف گذاری درست و منطقی شروع به مطالعه کنید.سعی کنید در ابتدا از ساعات کم برای مطالعه شروع کنید.منابع درست مطالعاتی تهیه کنید و دست به عمل بزنید.

  12. Mrkonkur گفت:

    تنبلی و حوصله نداشتن برای درس خواندن یکی از مشکلات رایج در میان دانش آموزان امروزی است.اهمال کاری یا همان تنبلی دارای ریشه هایی است که می بایست ابتدا آن ریشه ها شناسایی شوند.بهترین تکنینک این است که ابتدا دلیل علمی تنبلی یا اهمال کاری بشناسید و سپس، برای بهبود شرایط اقدام کنید. در نظر داشته باشید می توانید با ثبت نام در تیم مشاوره مستر کنکور برای شما کارگاه هایی برگزار می شود که یکی از کارگاه های مهم و پرطرفدار آن رهایی از تنبلی و اهمال کاری است.

  13. مریم گفت:

    لطفاً کامنت مو پاک نکنید . جواب بگیرم .
    کسی اینجا پیش خانم دیناری مشاوره تحصیلی رفته که راضی بوده باشه ؟؟
    خواهشاً بگید . چون دوستم بهم معرفی کرد و خیلی تعریف میکرد ازش . لطفا اگه تجربه دارید بگید بهم

  14. مریم گفت:

    سلام مشاور کنکور خوب در اصفهان چه کسی و معرفی میکنید؟ پریسا دیناری خوبه؟ تعریف شو زیاد شنیدم

  15. زهرا سادات همایونی گفت:

    ببخشید من رشته تجربی می خوام برم بخونم و الان نهم هستم دختر خالم پیش شما اومده ولی اون از دهم اومده بود و داروسازی قبول شد من الان بیام یا دهم ؟

  16. کیان افشاری گفت:

    مطالب خیلی مفیدی بود.من تماس گرفتم به نظرتون عمومیا رو تستی بخونیم؟

  17. مهیا گفت:

    کسی خانم پریسا دیناری میشناسه؟ تعریف شو شنیدم . میگن تو اصفهان جز مشاور های کنکور خوبه

  18. سمیه نفیسی گفت:

    سلام من سال یازدهم تجربیم ولی پارسال با یه پشتیبان کار کردم که هرچی خودش کار کرده بود به من می‌گفت شما شیوه کارتون چطوریه؟؟؟

  19. Mrkonkur گفت:

    اگر تعداد درخواست های یک مشاور برای قرار گیری در لیست از سوی دانش آموزان به بیش از 100 نفر برسه ایشون در لیست بالا بعد از تحقیق توسط تیم ما قرار می گیرند.

  20. Mrkonkur گفت:

    با سلام خدمت شما داوطلب گرامی. دقت کنید بار ها تاکید کرده ایم برای انتخاب یک مشاور کنکور باید معیار های زیادی را مورد توجه قرار دهید و صرفا کسب رتبه خوب ملاک انتخاب مشاور کنکور نیست. متاسفانه در سال های اخیر شاهد رواج مشاورنماها در سطح کشور هستیم.بهتره برای آشنایی با شیوه ی کاری با شماره 09139356383 تماس حاصل فرمایید.

  21. مریم گفت:

    من یه راهنمایی میکنم بعنوان کسی که از پایه دهم مشاور گرفتم . صادقیان که افتضاح شده کارش . الماسی که فقط ادعا داره ولی عملا کار خاصی برات نمیکنه و فقط ژست میاد
    مشاور کنکور باید خیلی باهوش باشه و با یه جلسه بفهمه مشکلت چیه
    یه پسر جوانی بود به اسم محمدی که عالی بود ولی رفت از ایران . خانم دیناری هم خدایی باهوشه خیلی . اونم کارش خوبه البته فقط با خودش اگه مشاوره بگیری .
    دیگه من مشاور خوب تو اصفهان ندیدم . البته اصل کار برمیگرده به خودت

  22. Mrkonkur گفت:

    سلام وقت بخیر خدمت شما داوطلب گرامی. دقت کنید بارها در بحث مشاوره تاکید کرده ایم که از مشاورانی استفاده کنید که خود شخص مشاور کار داوطلب را انجام می دهد.هم چنین مشاور می بایست کسی باشد که مطالعات زیادی در زمینه روان شناسی و مشاوره داشته.توصیه میکنم زمان را از دست ندهید و هرچه سریع تر دست به کار شوید.نگران گذشته نباشید.ماهی را هم موقع از آب بگیرید تازه است.نترسید و سروع کنید.مهم این هست که شروع کنید و سر و سامانی به خود بدهید.

  23. Mrkonkur گفت:

    سلام وقت بخیر سعی کنید به صورت تشریحی مطالعه کنید

  24. Mrkonkur گفت:

    سلام وقت بخیر از سال دهم مشاوره را شروع کنید

  25. Mrkonkur گفت:

    سلام وقت بخیر باید منتظر بقیه نظر ها زیر همین پست باشید

  26. مهدیه گفت:

    بچه ها میشه ی مرکز مشاوره ی خوب معرفی کنید؟ من برا خود اصف نیستم نمیدونم کجا بهتره . نظرتون راجب دانشمداران اقای لطفی چیه؟

  27. علی گفت:

    لطفی که افتضاح … شما از هر مشاوری اصلا مدرک تحصیلی خودش و اول بپرسید . کاری به تبلیغات نداشته باش. اتفاقا هر چی بیشتر معروف میشن و تبلیغ دارند کارشون بدتره. یه آقای دکتر محمدی بود که رفت تهران و با سواد بود یه دکتر دیناری ( پریسا دیناری) هم من سواد و کارش و خیلی قبول دارم . بقیه رو درست نمیشناسم ولی با تبلیغ نرو اصلا

  28. سنا گفت:

    سلام مشاور خیلی خوب برای کنکور هنر میخوام.اصفهان کسی را می شناسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *