اخبار کنکور

جزییات آماری کنکور سراسری 1403 منتشر شد

جزییات آماری کنکور 1403

جزییات آماری کنکور سراسری 1403 منتشر شد

 

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان تا روز 15 آذرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند، گفت: تا صبح امروز بیش از یک میلیون نفر برای شرکت در این 2 آزمون ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با ارائه آمار ثبت نام داوطلبان، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

وی افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ داوطلبان می‌توانند تا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند بنابراین داوطلبان سریعتر با مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام خود را انجام دهند.

بیش تر بخوانید....
تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *